הסמינר התאפיין בפעילויות מרתקות ובמפגשים אינטראקטיביים, אשר הקנו למנהלי בתי הספר אסטרטגיות וכלים מעשיים ביישום תכנית ISTEAM והציגו את הפוטנציאל של התוכנית בהכנת התלמידים לאתגרים עתידיים. תכני הסמינר כללו נושאים מגוונים כגון תפקיד התחקיר בשיפור ובהצלחה, השימוש במציאות מדומה ככלי הוראה, סיפור יציאת מצרים ככלי למימוש עצמי ושחרור מ”עבדות”, שילוב אמפתיה ככלי לזיהוי צורך, יזמות בעולם האמיתי, שימוש בבינה מלאכותית בפדגוגיה, סיור במוזיאון הספורט היהודי העולמי, ויישום משחוק ככלי לפיתוח חשיבה מחוץ לקופסה ויצירתיות באמצעות התנסות בחדרי בריחה.